על אלו שוחטים זדוניים אנו מדווחים?! רוני אקריש

by Rony Akrich
על אלו שוחטים זדוניים אנו מדווחים?! רוני אקריש

המדינה חייבת להגן על עצמה, לעשות צדק ולהפוך בעצמה לנוקם קר וחסר פרופורציות נגד הפושעים המפלצתיים האלה, הרוצחים העזתיים האלה. המתקפה האכזרית מרצועת עזה הפתיעה רק את אלו שהיו תחת כישוף הזוי של חיים טובים ב »ללאלנד ». מאלו נבקש דין וחשבון לפני מערכת המשפט של העם בישראל, לאחר המלחמה. באשר לחמאס ולאיראן, הם תמיד קראו להשמדת ישראל והיהודים.
בזמן שהפורעים הפלסטינים/החמאסיים עסקו באונס, ברצח, בהשחתת ובעריפת ראשים של משפחות שלמות בבתיהם, ברחובות, באותה שבת שחורה, התחבטו בתקשורת המערבית כיצד לספק סיקור מאוזן ביותר על הטבח. כמה עורכים הרגישו שצריך להציב את זה בהקשר רחב יותר, ולכן נוצר מחול סוטה של איזון שווא בתקשורת המיינסטרים. איך הם עשו את זה? על ידי דיכוי הדיווחים הקשורים לאכזריות, ושלוש ראיות מכריעות כאן: הם התחילו בהסרת המונחים « מחבל, רוצח ואנס ». טובחי חמאס, כמו ה-SS, הפכו ל »פעילים, ללוחמים או ללוחמי ההתנגדות », כך טיפלה התקשורת בדיווח על הפשעים הנתעבים! בשבת, 7 באוקטובר 2023, נערות ונשים יהודיות נאנסו, עונו ונרצחו בהמוניהם, קשישים וילדים נטבחו…. הם הוצאו להורג באותו אופן שבו ה »איינזצגרופן » הנאצי הוציאו להורג את היהודים לפני זמן לא רב. מה שמבדיל בין הקצבים הפלסטינים של חמאס לרוצחי ההמונים הנאצים הוא החגיגה הפומבית של זוועותיהם ברחובות עזה. הגרמנים התאמצו מאוד להסתיר את הפשעים השטניים שלהם, כי אפילו ביניהם, חלקם הבינו, במעורפל, שמה שהם עושים הוא פשע נגד הסדר האתי העמוק ביותר של האנושות.
אך ההמון הפלסטיני, משתפי פעולה, האחראים והאשמים ברצח עם חגגו את האונס, ברכו את השפלת היהודים החיים והמתים השרופים, הביאו בשמחה ובצהלה פחד ואימה על פניהם של בני הערובה. ובכל העולם, לתדהמת המיושבים בדעתם, הם זוכים להערצה על ידי חבורה רצחנית מאוחדת החולקת את אות שאיפה פסיכופתית, « מוות ליהודים ». הפגנות פרו-חמאס, שבחים לרצח העם, תהילות על עצם ההשמדה…. היהודים אשמים לנצח בכל הרעות ולכן נידונים לסבל, לעינוי, למוות באיסורים, זכאים לכל ההתעללויות הבלתי אנושיות.
אם רוב העיתונאים המגמתיים, הסלבריטאים הליבידינליים, הפוליטיקאים הנוכלים, המומחים המרושעים מכל הצדדים ישתתפו בקונצרט האנטישמי שיצרו הקצביים הפלסטינים הפועלים תחת השם הבדוי חמאס-נאצי, לא כולם תמכו בהם, למרבה המזל. אין ספק, שום דבר חדש תחת השמש, במיוחד בצרפת, שם ההרגל של ‘שיתוף פעולה עם הרוע’ השאיר הרבה נוסטלגיים!!
שרצי הטרור החמסי נכנסו לטירוף דם, ממש קרעו את קורבנותיהם לגזרים. במהלך מלחמת האזרחים בסוריה הושחתו אסירים וקורבנות, כפי שקרה במהלך מלחמת איראן-עיראק. כך, הכפרים והאזורים המשועבדים נמחקו עד הילד האחרון! כך, זקנים, צעירים, גברים ונשים יהודים נטבחים על ידי חלאות פלסטיניות רצחניות ומגונות, לכן אני חוזר ואומר: בזמן שמשפחותיהם שמחות וחוגגות על כך שהשמידו את ה »יודוניים » הכנועים! לכן ברור ומובן מאליו שהאוכלוסייה בשום פנים ואופן לא תמימה ולא חפה מכל פשע! היא אחראית לכל דבר ולכן העמידה את עצמה בגזר דין חד וחלק: מוות! השפלת האויב חייבת להיות טוטאלית, כמו שניצחון או תבוסה חייבים להיות מוחלטים בנוסף להשמדת כל מי ששייך לכוחות הרשע!
באוקטובר 2000 נאבדו שני חיילים ישראלים בתוך העיר הפלסטינית רמאללה, לא בעזה. הם נתפסו והוכו, נבעטו ונדקרו. אחד הפלסטינים המעורבים הראה בניצחון את ידיו המגואלות בדם לקהל שהמתין מחוץ לבית שבו התרחש הטבח. מחאו לו כפיים!! אחד הישראלים ההרוגים נזרק החוצה, גופתו נקרעה, נשרף, ראשו נרמס עד שהצטמצם לעיסה. הגופות נגררו ברחובות בקול תרועות ההמון הפלסטיני מן השומרון.
ביוני 2002, משפחת פוגל הוקרבה באכזריות, עם פגיונות, במיטתם, האב, האם, הילדים והתינוק בעריסתו, נרצחו כולם בשם « שחרור פלסטין ». מה שקרה בשבת בעזה היה חזרה מסיבית של הטקס השבטי הארכאי הזה על כל יהודי שהחלאות האלה יכלו לשים יד עליו. שום מדינה פלסטינית, שום נושא לאומי ושום עם פלסטיני לא היו על הפרק, רק הרג היהודי בשם האסלאם הרדיקלי, גידול גרורתי שמתפשט, מטמיע והורס את המערב בשלמותו.
כלי תקשורת רבים רצו להסתכל על התמונה הגדולה, הכוללת, כך שהפשעים האכזריים בקושי הודגשו. גם העובדה (מספר אחת) שעזה היא עיר-מדינה, עצמאית ללא יהודים או חיילים ישראלים מאז 2005, לא הודגשה. ההחלטה להפוך את עזה למעוז טרוריסטי פלסטיני-נאצי היא החלטה של אסלאמיים שאין להם שום רצון לבנות מודל כמו « סינגפור » במזרח התיכון. עזה ממוקמת באופן אידיאלי בין ישראל למצרים ויש בה חופים יפים או שווקים צבעוניים. הכלא הפתוח, הדיקטטורה של עזה נבנתה על ידי החמאס הפלסטיני-נאצי, « באופן דמוקרטי » ובעיקר, נבחר ונתמך על ידי העזתים ולא על ידי ישראל. אף אחד לא מאמין לשקר שרצועת האדמה הזו היא בית סוהר לכל התושבים האלה…. נבהיר: התושבים הם חמס וחמאס זה התושבים. לאוליגרכיה הפושעת ועוזריה יש תנאיי חיים טובים, הם יוצאים לחופשה דרך מצרים ומטיילים בעולם. רבים מהם עשירים ומושחתים מאוד, כשהכסף הקטארי תורם רבות, הם מתגוררים בווילות מפוארות, מבקרים במרכזי קניות ונהנים ממסעדות חוף.
עובדה נוספת (מספר שתיים), שאמצעי תקשורת רבים אינם אוהבים ולפיכך מתעלמים ממנה, היא הרוע והבוגדנות הטהורים שמניעים את חמאס/נאצי. הם רוצים להרוג לא רק את יהודי ישראל, אלא את כל יהודי העולם. ההנהגה הקרימינלית של חמאס מדברת על כך מאז שקיימת תנועת הנבלות הזו. עבורם, ארץ ישראל היא ארץ אסלאמית בלעדית שבה המוסלמים צריכים למלוך ביד רמה ולא היהודים.
בשנת 1929 ביצעו ערבי פלסטין חסרי כל זהות לאומית וללא שום מהות פוליטי, פוגרומים, בין היתר בחברון. שם טבחו 70 יהודים-פלסטינים, והפקירו עשרות פצועים מדממים עם גפיים קטועות. בעט הזו לא הייתה קיימת שום מדינת ישראל, לא היו שום שטחים כבושים, לא היה צה »ל, לא היו מתנחלים!! כבר אז התלהטו המוחות הערביים האנטישמיים מהדיווחים שיהודים מתכננים להרוס את הר הבית. חמאס עדיין מסור להסתה מסוג זה, שנאתם מופנית נגד היהודים, בשם אמונתם, בשם הקוראן הקדוש שלהם. יחד עם זאת, המסורת שלהם מלמדת אותם שיהודים אלו הם צאצאים נחותים של קופים וחזירים והאויבים המרים ביותר של הנביא. לכן היהודים צריכים להיעלם מעל פני כדור הארץ.
עובדה שלישית: חלק מהתקשורת המערבית לא אוהבת להציג את זה לקהל שלהן, היא לא נוגעת באופן שבו פלסטינים רבים מתארים יהודים בישראל: כל ישראלי הוא מתנחל, חייל, לטענתם. אם זה המצב, לא יכולה להיות מדינת ישראל לגיטימית, אזרח ישראלי לגיטימי, כל יהודי הופך למטרה מוצדקת ל »פתרון הסופי » של האסלאמיים. הטרור הנפשע שלהם ירצה לנקום את ההשפלות שסבלו, לכאורה, הקצבים האסלאמיים/הפלסטינים במהלך « 100 » השנים האחרונות. הערבים אלו, שלכאורה נשללו מאדמותיהם, בתיהם ועושרם על ידי היהודים, המציאו תפיסה בינלאומית ייחודית: « פליט נצחי » הנתמך עד היום, בירושה, על ידי מחלקה מיוחדת מן האו »ם. רובם אפוא לעולם לא יסכימו עם קיומה של מדינה יהודית, משום שבכך הם יצטרכו להכיר שהארץ הקדושה ה »אסלאמית » יכולה להישלט ולהיבנות בהצלחה על ידי היהודים. דבר בלתי מתקבל על הדעת ביקום הדתי שלהם, העתק אמיתי של אדוניהם השיעים האיראנים השונאים יהודים והמבטיחים מחיקת ישראל מן המפה. למערב לא צריכות להיות אשליות: השאיפות האפוקליפטיות של איראן משתרעות על העולם כולו; גם נוצרים, הינדים, בודהיסטים וכופרים חייבים להיות מחוסלים או כנועים ביום מן הימים. אנו עדים להתפוצצות מגונה של אלימות, תאוות רצח, המוסמכות מבחינה תרבותית ודתית, עוד מימי הכיבוש של הנביא והאסלאם.
אינטליגנציה ישראלית מסוימת, נדיבה וגאה, חשבה את עצמה כ »מתקדמת » באמצע הג’ונגל האסלאמיסטי, כמו הרבה סופרים מוכשרים ותמימים, פופולריים במערב. הפשעים, הזוועות, רצח העם שבוצע ב-7 באוקטובר 2023 הובילו להתפכחות מוחלטת ולאובדן הבנה לגבי הסכסוך עצמו. בניגוד לכל סיבה, הם טעו לחשוב שמעשי הטבח נוגעים רק לבעיה טריטוריאלית-לאומית.
ממש לא !!!!
זוהי מלחמת דת או ליתר דיוק: מלחמה של ציוויליזציות שבה ישראל, בין האומות המערביות, מנסה לנצח ולשם כך עליה לפתור את הדילמה הקשה מכולן: איך להתגונן מפני פושעים מפלצתיים מבלי להפוך בעצמה לאישות מפלצתית באותו הזמן. חלק גדול מהתקשורת מפיץ את השקר ש »טרוריסטים ישראלים » ומחבלי חמאס פלסטינים-נאצים שווים. הסיסמה: תינוק מת אחד שווה תינוק מת אחר.
באופן עקרוני זה נכון אך יש הבדל מהותי ביו הרוג מהפצצות על חמאס לבין מתכנני ומוצאיי לפועל טבח אכזרי נגד ילדים, תינוקות, גברים, נשים, זקנים וזקנות חפים מפשע!!
אין שוויון בין אור לחושך, בין מלחמת הגנה לפשעים נגד האנושות!!

Related Videos